Veelgestelde Vragen


Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Neem voor het plaatsen van een bestelling / reservering contact met ons op via ons contactformulier op de website. Ook is Feestje Etten-Leur te bereiken via email, telefoon, Facebook Messenger en Whatsapp. 


    Telefoon: (06) 52 76 60 03

    Email: info@feest-versiering.nl

  • Hoe werkt een huurdag?

    Een huurdag betreft 24 uur. Wij komen altijd in overleg de spullen een dag eerder bezorgen en na de huurdag weer ophalen. Wij nemen zelf contact met U op om dit te bespreken.  

  • Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

    Pinnen


    Helaas is het momenteel niet mogelijk om bij Feestje Etten-Leur te pinnen. Wel bieden wij de mogelijkheid om uw bestelling te betalen via een betaalverzoek/tikkie.


    Op factuur


    Bedrijven en organisaties kunnen op rekening afnemen.


    Cash


    Uiteraard is het ook mogelijk om een cash betaling te doen.

  • Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

    Natuurlijk kunt u een factuur krijgen van uw bestelling. Neem hiervoor contact met ons op.

  • Is annuleren of wijzigen mogelijk na reservering?

    Een bestelling kunt u tot 96 uur voor de huurdatum kosteloos annuleren. Hier na betaald u 50% van de orderwaarde aan annuleringskosten. Indien u materialen wilt toevoegen aan uw reservering, dan kan dit uiteraard. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen.

  • Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

    Ivm onze verzekering is het NIET mogelijk om spullen zelf op te halen. Wij maken altijd een afspraak met u om de gehuurde spullen te bezorgen. 

  • Bezorgt Feestje Etten-Leur mijn bestelling?

    Bezorging in Etten-Leur is gratis vanaf € 50,00. Hierbuiten rekenen we een kleine vergoeding. Neem voor de kosten buiten Etten-Leur contact met ons op.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Bezorging in Etten-Leur is gratis vanaf € 50,00. Hierbuiten rekenen we een kleine vergoeding. Neem voor de kosten buiten Etten-Leur contact met ons op.

  • Kunnen jullie in de avond leveren?

    In overleg is het mogelijk om de materialen in de avond af te leveren. Neem contact op voor meer informatie.

  • Ik ben te laat met retourneren, wat nu?

    Wanneer de gehuurde spullen niet optijd geretourneerd worden dan zullen wij hier extra kosten voor in rekening brengen.

  • Wanneer is er sprake van schade?

    Gebruikssporen en slijtage op de gehuurde materialen wordt bij ons niet aangemerkt als schade; mocht er sprake zijn van krassen of beschadigingen als gevolg van onzorgvuldig gebruik, dan wordt dit gerekend als schade en worden de kosten aan u doorberekend. Als u de apparatuur bij ons terug komt brengen moet het in dezelfde staat zijn als wanneer u het bij ons komt ophalen. Mocht de apparatuur tijdens de huurperiode (opzettelijk) erg smerig worden, dan brengen we schoonmaakkosten in rekening.

  • Het gehuurde product is kapot gegaan, wat nu?

    Indien de goederen beschadigd retour gebracht worden dan brengen wij u een bedrag in rekening voor het repareren of vervangen.

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Neem voor het plaatsen van een bestelling / reservering contact met ons op via ons contactformulier op de website. Ook is Feestje Etten-Leur te bereiken via email, telefoon, Facebook Messenger en Whatsapp. 


    Telefoon: (06) 52 76 60 03

    Email: info@feest-versiering.nl

  • Hoe werkt een huurdag?

    Een huurdag betreft 24 uur. Wij komen altijd in overleg de spullen een dag eerder bezorgen en na de huurdag weer ophalen. Wij nemen zelf contact met U op om dit te bespreken.  

  • Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

    Pinnen


    Helaas is het momenteel niet mogelijk om bij Feestje Etten-Leur te pinnen. Wel bieden wij de mogelijkheid om uw bestelling te betalen via een betaalverzoek/tikkie.


    Cash


    Uiteraard is het ook mogelijk om een cash betaling te doen.

  • Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

    Natuurlijk kunt u een factuur krijgen van uw bestelling. Neem hiervoor contact met ons op.

  • Is annuleren of wijzigen mogelijk na reservering?

    Een bestelling kunt u tot 96 uur voor de huurdatum kosteloos annuleren. Hier na betaald u 50% van de orderwaarde aan annuleringskosten. Indien u materialen wilt toevoegen aan uw reservering, dan kan dit uiteraard. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen.

  • Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

    Ivm onze verzekering is het NIET mogelijk om spullen zelf op te halen. Wij maken altijd een afspraak met u om de gehuurde spullen te bezorgen. 

  • Bezorgt Feestje Etten-Leur mijn bestelling?

    Bezorging in Etten-Leur is gratis vanaf € 50,00. Hierbuiten rekenen we een kleine vergoeding. Neem voor de kosten buiten Etten-Leur contact met ons op.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Bezorging in Etten-Leur is gratis vanaf € 50,00. Hierbuiten rekenen we een kleine vergoeding. Neem voor de kosten buiten Etten-Leur contact met ons op.

  • Kunnen jullie in de avond leveren?

    In overleg is het mogelijk om de materialen in de avond af te leveren. Neem contact op voor meer informatie.

  • Ik ben te laat met retourneren, wat nu?

    Wanneer de gehuurde spullen niet optijd geretourneerd worden dan zullen wij hier extra kosten voor in rekening brengen.

  • Wanneer is er sprake van schade?

    Gebruikssporen en slijtage op de gehuurde materialen wordt bij ons niet aangemerkt als schade; mocht er sprake zijn van krassen of beschadigingen als gevolg van onzorgvuldig gebruik, dan wordt dit gerekend als schade en worden de kosten aan u doorberekend. Als u de apparatuur bij ons terug komt brengen moet het in dezelfde staat zijn als wanneer u het bij ons komt ophalen. Mocht de apparatuur tijdens de huurperiode (opzettelijk) erg smerig worden, dan brengen we schoonmaakkosten in rekening.

  • Het gehuurde product is kapot gegaan, wat nu?

    Indien de goederen beschadigd retour gebracht worden dan brengen wij u een bedrag in rekening voor het repareren of vervangen.

Share by: